Post Top Ad

Selasa, 09 Januari 2018

Azimat Mustika Maheso Lajer

Azimat Mustika Maheso Lajer


Azimat Mustika Maheso Lajer

Azimat Mustika Maheso Lajer - Batu Mustika Akik / Pusaka Bertuah ini Insyallah mempunyai fungsi untuk: Batu mustika akik maheso Lajer digunakan sebagai sarana diri meraih kemuliaan hidup, membuka pintu rezeki dari arah mana saja, sebagai sarana pemagaran tanah / rumah / sawah / kebun / pejabat, cara buang sengkolo, cara ahli bedah ruwatan bumi, sebagai cadangan baja tanah. 

Asal Usul Mustika / Pusaka: Hasil Tarikan Alam Ghaib di Sendang Kamulyan 
Jaminan Kami: Batu Mustika asli bukan buatan tangan manusia / syntetic. 
Waranti kami: Mahar kami akan kembali jika mustika tidak sampai ke tangan anda. 
Stok Produk: 1 (satu) 
Mahar Ikhlas: Rp. 1,500,000, - 

Testimonial:
Mempunyai Batu Mustika Akik / Pusaka Bertuah Insyallah akan membuat hidup anda lebih baik dan berkembang ke arah yang positif daripada tidak mempunyai Batu Mustika Akik / Pusaka Bertuah. 
Apabila anda sudah mempunyai Batu Mustika Bertuah / Pusaka Bertuah jenis apapun, dengan menambah koleksi Batu Mustika Bertuah / Pusaka Bertuah lain Insyallah akan menambah kekuatan Batu Mustika Bertuah / Pusaka Bertuah menjadi berlipat ganda dan akan mempercepatkan matlamat yang anda harapkan / inginkan. 

Batu Mustika Bertuah / Pusaka Bertuah boleh dimiliki oleh sesiapa, agama apapun dan suku apapaun, kerana kekuatan yang terkandung di dalam Batu Mustika Bertuah / Pusaka Bertuah diperolehi secara semulajadi (hasil pengeluaran alam ghaib) bukan kerana isiian / asma'an.

Segala sumber kekuatan dari Batu Mustika Bertuah / Pusaka Bertuah bercasal dari alam dan atas I jin Sang Maha Pencipta. Mengenai Khodam Mustika Sorcerer. Khodam / sosok ghaib / jin penunggu merupakan makhluk ghaib / non fizikal ciptaan Tuhan Yang Maha Esa yang mempunyai sebuah kekuatan khusus yang mempunyai sifat dan watak yang tunduk patuh kepada tuan atau orang yang dijaganya. Secara umum khodam menghuni suatu benda, seperti keris, kayu bertuah, benda antik, jimat, atau di dalam batu mustika. Istilah "Khodam" berasal dari bahasa Arab yang bermaksud pengawal atau pelayan. Sama seperti watak alam khodam sentiasa patuh dan taat kepada manusia. 


Adakah Terdapat Larangan Menggunakan Mustika Sorcerer ??? 

Semua objek mustika, batu sihir, pusaka pusaka atau objek ajaib lain di laman web ini tidak mempunyai sekatan khusus. Setiap objek mustika koleksi koleksi laman web Griya Mystic semuanya telah terkunci dalam tenaga dan telah diselaraskan, jadi anda tidak perlu risau tentang semua sekatan yang diedarkan di dalam masyarakat.  Sekiranya secara umum ajaib ajaib atau ajaib tidak boleh dibawa masuk ke bilik mandi. Kemudian pekerja ajaib dan mustika ini boleh dibawa ke mana sahaja ke bilik mandi. Kerana batu kikir mustika ini sudah melalui proses penguncian sehingga berkuaham berkuahnya tidak akan pergi. Satu-satunya perkara yang perlu anda perhatikan semasa penggunaan batu mustika ajaib ini, iaitu menggunakan mustika ajaib untuk perbuatan baik. Tidak merosakkan diri anda atau mana-mana pihak.

Siapa Boleh Menggunakan Mustika Suah ???

Semua orang boleh menggunakan batu mustika ajaib. Sesiapa yang berusia lebih 21 tahun, lelaki atau perempuan, muda dan tua dan dari semua lapisan masyarakat boleh menggunakan tenaga suar mustard batu dengan rekod untuk tujuan yang baik atau tidak menyimpang dari norma, agama, dan kesopanan. Tanpa mengehadkan kepercayaan atau kepercayaan agama tertentu. Bagaimana 

Mengurus Mustika Sorcerer ???

Dalam menjaga ajaika ajaib atau objek ajaib yang lain tidak ada cara yang rumit dan istimewa. Anda tidak perlu memberikan persembahan khas yang umumnya diedarkan di dalam masyarakat atau melakukan upacara atau ritual tertentu. Bagaimana untuk menjaga cukup hanya mengoles minyak mistik seperti minyak cendana, melati, gaharu, misik atau zafaron. Walau bagaimanapun, untuk diperhatikan dalam memilih minyak adalah minyak murni dan tidak mengandungi campuran alkohol. Penggilapan dilakukan pada malam Selasa atau malam Jumaat. 


Bolehkah Mustika ahli sihir menjadi warisan kepada orang lain ???

Mustika berkebuah batu atau objek ajaib lain boleh anda mewariskan kepada siapa pun kepada anak-anak, cucu, saudara, sahabat, atau bahkan kepada siapa saja yang memerlukan tenaga dari batu mustika kuah. Mustika berkebuah batu atau objek ajaib ini boleh diturunkan setelah anda menggunakannya dalam tempoh 2 tahun. Dengan anda mewarisi batu ajaib mustard atau objek ajaib yang lain, anda akan berpeluang melakukan kebaikan / berbuat baik kepada orang lain. Walaupun anda tidak memegang batu mustard atau objek ajaib lain tetapi tenaga masih dapat dijadikan raskan. 

Bagaimana Long Reaksi Tenaga Khodam Mula Merasai ???

Pada umumnya, setiap pemilik mustika ajaib dan objek ajaib dari koleksi Mystical Griya dapat dirasakan tenaga pada penggunaan kali pertama. Terutama selepas anda membuat penyesuaian (penjajaran) tenaga dengan batu khodam mustika berkuah. Walaupun dengan peredaran masa manfaat tenaga mustika berkebuah atau objek ajaib akan menjadi lebih kuat. 

Bagaimana Untuk Merasakan Kehadiran Mustika Sorcer Khodam ???

Cara merasakan keberadaan khodam batu mustika bertuah atau benda bertuah lain bergantung dari kepekaan batin anda. Pada asasnya kewujudan batu khodam mustika berkuah setiap mustika dapat dirasakan oleh pemiliknya. Jika anda adalah orang yang awam dalam hal kepekaan batin maka anda boleh merasakan keberadaan khodam mustika ini melalui isyarat mimpi, kelebatan cahaya, aroma, atau getaran tertentu. Sebaliknya, jika anda mempunyai kepekaan mata dalaman yang cukup tinggi. Bukan hanya merasakan kewujudannya, anda juga boleh melihat bentuk khodam dalam mustika. 

Pusat Panggilan: 
SMS & Telp : +62823 2365 8885 
WhatsApp : +62823 2365 8885

Tidak ada komentar:

Posting Komentar